Reklam Görseli
Reklam Görseli

Başak Gazetesi

Didim’de çevre kirliliğine karşı çalışmalar tüm hızıyla sürüyor

Çevre kirliliğiyle mücadele kapsamında Didim Belediyesi ekipleri, kent genelinde denetim ve temizlik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Didim’de çevre kirliliğine karşı çalışmalar tüm hızıyla sürüyor
Ali Rıza EROĞLU( info@basakgazetesi.com.tr )
18 Ocak 2026 - 13:50

Çevre kirliliğiyle mücadele kapsamında Didim Belediyesi ekipleri, kent genelinde denetim ve temizlik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Kamusal alanlara gelişi güzel bırakılan atık ve hafriyat dökümleri, kentin farklı noktalarına kurulan güvenlik kameralarıyla tespit ediliyor. Yapılan incelemeler sonucunda, çevreyi kirlettiği belirlenen sorumlular hakkında yürürlükteki mevzuat kapsamında cezai işlem uygulanıyor.

Temizlik Çalışmaları Aralıksız Sürüyor

Belediye ekipleri, Didim’in farklı noktalarında oluşan atıkları gece gündüz demeden temizleyerek kentin daha temiz, düzenli ve yaşanabilir bir görünüme kavuşması için çalışmalarını sürdürüyor.

Başkan Hatice Gençay: “Daha Temiz Bir Didim İçin Kararlıyız”

Çalışmalara ilişkin değerlendirmelerde bulunan Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, Didim’in doğal güzelliklerinin korunmasının ortak bir sorumluluk olduğuna dikkat çekti. Denetimlerin kararlılıkla devam ettiğini belirten Başkan Hatice Gençay, çevreyi kirletenlere karşı tavizsiz bir duruş sergilediklerini ifade etti.

Kent genelinde kurulan güvenlik kameralarıyla çevre kirliliğinin önüne geçmeyi amaçladıklarını vurgulayan Başkan, belediye ekiplerinin sahada büyük bir özveriyle çalıştığını belirterek, daha temiz, daha düzenli ve yaşanabilir bir Didim için çalışmaların sürdürüleceğini söyledi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI

(336x280px)

Anasayfa Sağ Bloka Esnek veya Sabit ölçülerde SINIRSIZ reklam alanını şablon olarak ekleyebilirsiniz. Şuan örnek olarak sadece 2 reklam kullanıldı.

Copyright © 2025 | Bu Site Kocaeli Dijital Tarafından Hazırlanmıştır.